Zwroty i reklamacje

1. Dołącz podpisany dokument do przesyłki
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko kupującego, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie numeru produktu, przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz rodzaj występującej wady.

2.Odesłanie produktu
W przypadku składania reklamacji prosimy o odesłanie produktu wraz z wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Uwaga!
Możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. W uzasadnionych przypadkach reklamowany przez Ciebie towar odbierzemy sami.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Wypełnij reklamację przez formularz kontaktowy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl